Thursday, July 12, 2012

Tak sangka menang :)


entri pendek ni khas untuk ZFCraftCorner (ZFCC)
tak sangka ada pemenang kedua
daku ingat ada satu je pemenang berdasarkan cabutan undi kan :)
rupa-rupanye ada juga penilaian dari segi entri daku ni
alhamdulillah rezeki

daku tau pun sebab dapat ZFCC inbox kat FB
punye la tak layan mesej kat chatbox kan :p
kebetulan tak sempat nak hadap blog sangat sekarang
ade projek kecil-kecilan dengan housemate :p
yang tu nanti reveal lepas dah sukses k
hehe




walaupun sekadar guestbook
mende kecik kan orang kata
tapi yang penting ianya handmade!!
daku sangat hargai barang-barang handmade ni
nak buat bukan senang kan
kreatif dan sabar sangat penting ;)
jadi sangat berbesar hati la dapat handmade guestbook ni ;)
sekaligus dah ringan sikit beban kepala dan poket
hehe

dengan itu marilah kita terjah ZFCC reramai ye
klik je banner comel ni kalau berminat nak lihat hasil tangan mereka k :)

::: Z F C R A F T C O R N E R :::

p/s ~ ZFCC juga ambil tempahan homemade biskut raya :)

30 comments:

  1. tahniah,,,ramai plak yg menang contest....hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ cik mah..hehe..rezki masing2 kan..
      nti turn cik mah lak ;)

      Delete
  2. cik susu rupanya pemenang misteri tu..tahniah!mesti comel handmade dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. misteri tak?? :P
      tak sabar nak tgok guestbook nye ;)

      Delete
  3. tak menang contest aku menang hok ni kan..tahniah babe! teruskan bercontest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..xde rezki contest ko..mujur ade pengubat duka :P

      Delete
  4. Misteri sangat cik susu, anyway congratz..u deserve it!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tq sarah ;)
      nnti2 turn sarah pulak..hee

      Delete
  6. wahhhh untung la heheh..cngratez dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni satu baru untungnye uya..
      yg lain blom ade rezki :p

      Delete
  7. congrats awak!

    rezeki nak kawengg

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ huda ;)
      alhamdulillah rezeki ;)

      Delete
  8. tahniah..MG dl ada gak masuk..tapi x pnah menang pon..:P

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. jgn kecewa tau..byk lg GA lain ;)
      teruskan usaha!! :D

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...