Thursday, July 5, 2012

Baju melayu nikah

isnin lepas dah ambik baju nikah cik abg cyg ni
sebelum tuan badan test daku pulak excited test dulu :p
hehe
design baju melayu biasa je
bukannye pakai pun lepas-lepas ni
nanti confirm raya tahun depan pulak baru pakai baju melayu ni -.-'

gigi putih kan?? :p
baju pengantin lelaki dah setel
tinggal beli sampin, songkok dan butang je
yang baju pengantin perempuannye belum nampak bayang -.-'
risau la jugak sebab nak jahit manik kan
 takut terkejar-kejar nanti 

satu lagi musykil pulak tengok tangan lagi gebu dari muka
wuwuwu
kusamnye muka -.-'

p/s ~ bunga telur tergendala lagi gara-gara inti bunga habis kat kedai..grrr!

28 comments:

  1. Replies
    1. hehe..a'ah nuha
      terlebih semangat ni :p

      Delete
  2. ari tu bt baju dgn z x jadi plak ke?

    baju melayu standart la mcm tu je..hehe.baju nikah hubby sy pun mak die yg jahit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi, ade tukar design sket sbb design baju 1st buat potongan duyung rase tak sesuai pulak nak buat nikah..
      tu yang lambat tu..huhu

      a'ah baju melayu standard je may, mak tunang malas nak jahit suh tempah jek..huhu..mentang2 anak dh keje kan :p

      Delete
  3. wah..amek berkat ea pakai bj bakal hubby..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe, rasmi dulu dari tuan badan kan..

    ReplyDelete
  5. semangat nye cik susu. Baju abe pun boley try. hehehe. :)

    ReplyDelete
  6. eh eh dia rasmi dlu pulak..hehe
    baju my future hubby kena amek hujung bulan 7 nih..^_^
    nerves!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..teruja lebih :P
      wah..mesti tak sabar kan ;)

      Delete
  7. comeynya cik susu..siap buat peace lg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi dila..mne ade comey muke kusam je tuh..hehehe :p

      Delete
  8. waaahhh excited! goodluck syu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nmpak sgt excited kan mun :P
      hihi..tQ ;)

      Delete
  9. kite sgt jeles ngan awk. bj melayu tuh awk tempah asing2 ke dgn bj awk?> nak tnya range harga bj melayu bp yek? kite ingt nak beli siap jerk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish3..nape nak jeles ni ;)
      kte tempah asing2 bajunye..
      yg baju melayu ni tailor cina dier amek RM120..
      ade lagi yang murah rasenye kalau cari cuma kte nak try tailor cina..hehe
      beli siap pon ok tau ;) lagi berbaloi sbb dah masuk harga kain kan ;)

      Delete
  10. ciksusu jahit baju nikah kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kte tempah kat kedai cina sing-sing sg. besar ni cik awin ;)

      Delete
    2. kedai cina ni belah mana? baju nikah design sendiri @ cina tu wat ikut apa yg kita nk?

      Delete
    3. kedai ni dkat lorong mybank & cimb tu cik awin..dkat2 ngan kedai brg letrik ;)

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...