Friday, July 20, 2012

Hal-hal sebelum Ramadhan

wow!
tak percaya esok dah 1 Ramadhan kan
cepat sungguh masa berlalu
daku harap Ramadhan kali ini lebih baik dari segala segi
dan harap dapat setel banyak segi jugak la pasal kerja kahwin ni :D

apa-apa pun
selamat berpuasa la ye kawan-kawan
niat sebulan je terus k takut nyanyuk banyak fikir kan sekarang ni
hehe

ok ni hal-hal kecik before puasa




pekeliling cuti raya dan waktu bekerja dah dapat rabu lepas
nampak tak bos semangat nak raya tajuk sebut raya dulu :p
sama macam tahun lepas
masuk kerja diawalkan 30 minit
balik kerja diawalkan sejam
dan cuti raya 5 hari
hehe

sebab excited nak puasa tipikalnya mesti nak buat makan-makan kan
so rabu malam semangat la buat kuah kacang dengan si nad



satu kuali besar terus baru puas :p



siap masak dalam 11 lebih
saja tak nak crop masa & tarikh bagi bukti makan nasi impit kuah kacang malam-malam
gemuk la -.-'

esok kat ofis makan nasi impit dan laksa
dan dadih
nyum nyum
kalau rasa nak makan boleh la beli hari ni
esok tak la kempunan :D







so, selamat berpuasa sekali lagi ye
kawan-kawan yang balik kampung tu hati-hati k
kirim salam orang kampung :D

 p/s ~ rindunye zaman puasa masa study :(

16 comments:

  1. kemain nye dia masak..
    raya sebelum puasa dah ni...
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tula takut kempunan tengah2 puase :p

      Delete
  2. hari ni kat opis bt makan2 jugak..adui..byk2..plan bt mkn2 dr pg smp petang..tp x amik gbr pon..sbb mls..haha..nnt rmi plak kagum tgk berbagai2 mknn..

    slmt pose jugak..semoge pose penuh thun ni..ops..boleh pose penuh ke?hehe...my ni tak tau la..perut asik lapar je...mesti bb gemuk ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula may, mcm puasa xdpt mkn je gayenye melantak kan..haha

      tunggu tahun depan la nk puase penuh..
      hehe..xpe bg bby mkn byk2 sihat nanti :p

      Delete
  3. eh syu kerja mana ye?
    syok la bleh blk awal.
    mun taktau lg cemana..
    selamat menyambut ramadhan syu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. keje sabak bernam mun ;)

      hehe..tula yg kte hepi sgt dpt balik awl..hehe
      byk keje nk kena setel ni masa amat berharga..cewahh..:P
      hope ade kelonggaran gak utk mun balik awl ;)

      hepi ramadhan mun :)

      Delete
  4. my fav laksa!!every week bt laksa..huhu mmg sedap la..dr bli
    bt bt kn puas hti..selamat berpuasa ciksusu..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah buat boleh mkn byk2 ;) hhe
      slmt berpuase nora :)

      Delete
  5. wah, nampak sdp la sambal kacang cik susu kita ni..terus rasa terliur kat sini tau..hehe..selamat berpuasa syu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mmg sedap dila :P
      hihi..slmt berpuasa jugak :D

      Delete
  6. yunk..u rasa nk juin tak contest suria?
    sepetgurl.blogspot.com/2012/07/keinginan-mmbuat-contest.html

    ReplyDelete
  7. Adeh.. tertengok pulak entry kuah kacang nih.. aaaa sodaaaapp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..sbb tu post enti ni b4 puase tp zila tertengok pulak :p hehe

      Delete
  8. ermm nape la nad baru terbaca entry ni arini..kan dah terliur..
    gluurp :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutnye bace pas buka baru tak terliur :P

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...