Thursday, January 26, 2012

Review : E-Day - OP

tak tau nak mula dari mana
sebab baru dapat beberapa keping gambar jek
sangat puas hati dengan gambar-gambar tu
so, kita review photographer dulu la eh :D
haha
macam ape je mukadimah

sebelum entreprem OP
meh tepek gambar tunang dulu eh
semua yang ada dalam FB daku;)






 







haha
amek kau
ni je gambar yang ada dalam simpanan
sekarang dah boleh reveal OP :p

jeng3
mempersembahkan...
sepupu sebelah rumah daku sahaja


hensem tak beliau?? :D
haha
sori mie, kakda cilok gambar ;p

so, siapa yang berminat boleh kontek beliau di FB
berbakat budak ni walaupun freelancer;)

p/s ~ tak sabar nak buat pre wed ;p


16 comments:

  1. cantik picture :)

    zima pun tak hire photographer. suruh adik je amik gambar :p haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ ziema;)

      tau takpe..guna je bakat2 yang ade ni..hehe

      Delete
  2. congrats! :)

    cantik nye! gambar cantik, baju cantik, HB cantik! sume cantik! hehe..

    ReplyDelete
  3. hehe..TQ dira..semua org cantik d hari bahagia mereka..cewahh!!;p

    ReplyDelete
  4. suker dengan tema kaler cik susu..
    terutamanya tang tudung tu...luv it!

    ReplyDelete
  5. Saya tak nak puji OP.nk puji cik susu.Sangat gojes yer awak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ cik fifi..cik fifi pon gojes gak kalau dh mekap nti;) hehe

      Delete
  6. sebelah rumah yang dekat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelah umah kat trganu..hehe
      tapi skang praktikal kat subang rsenye..
      kontek je beliau msti ok pnye;)

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...