Monday, January 16, 2012

Pesona Pengantin~beli ke tidak??

pic.twitter.com/kOpYtDfV

siapa kawan-kawan yang selalu beli magazine ni??
daku teringin nak beli tapi bila tengok harga jadi kurang keinginan
RM14.90 tu!!

haha
dasar kedekut;p
tapi ingat nak beli sebab ada gambar fasha panda pelamin bunga foam
sangat admire pelamin tersebut
berangan nak buat nanti!!;p

p/s ~ baju tunang dah ambik tadi..malam ni boleh patch lace;)

17 comments:

  1. beli jer...boleh guna utk rujukan sampai kapan pon...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..adik2 pon ramai lagi ni boleh la bg dorg kan;)

      Delete
    2. dh komen baru belek blog..k,yong rupenye..hehe
      hye k.yong!!;p

      Delete
    3. hahaha...hi k.da!! ala...blog utk sendiri suka2 je. kejap ada kejap xde. X rajen nak update. Kalo byk masa terluang nak buang je baru bukak....hahaha. Mjlh Pengantin 2 beli pon bagos....k.yong dulu pon dok beli mjlh 2 tiap2 bulan b4 kawen...hahaha. Suka tgk gambo kawen org...cantek2. Ha..nk tunang dah ye...congrats!

      Delete
    4. haha..sme la..dulu2 sje2 wat skang serius sket;p

      ingt nak beli gak la wat kenangan;p ngeh3

      Delete
  2. eh betul ke pelamin tu pakai bunga foam?? cantiklah!

    kalau B2B sggup je beli ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah munna..cantik sangat kan..geram nak buat..hehe..rse nak beli tp akhir2 bulan ni pk byk kali;p

      Delete
  3. sblm kawen,nielah fav mag pas kawen mag pa&ma..hehehe
    nway congratz for ur engagement in advance...mst debar kan,kan...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak beli tak rse nak kwen lak kan..hehe;p

      TQ2..huhu..dag dig dug dh ni;p

      Delete
  4. beli...beli...lepas tu buat entry dan gambar pelamin bunga foam tu kat sini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..lepas ditimbang2 mmg kena beli gak as..kes pelamin bunga foam tu la!!

      tak ley tdo kalau tak beli ni;p

      Delete
  5. mula2 je beli~ lepas tu dah tak beli sebab banyak sangat iklan berbanding isi yg lebih bermakna~ hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe dhiera..kte penah bce mmber pnye..artikel sme kuar gak kat mingguan wanita..muahaha..dh satu company kan;p

      Delete
  6. beli utk rujukan...insyaAllah xrugi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup;) at least ade rujukan time emergency kan;)

      Delete
  7. ikot bajet la..tp klu ade membe2 yg dh beli boleh pinjam aje..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ade mmber beli mmg dh lame dh rembat syaz;) hehe

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...