Monday, October 1, 2012

Bantal untuk pelamin

dah 1 Oktober dah --"
masa makin suntuk ni
tapi macam-macam nak buat kan
haishh..
sambil-sambil buat bunga telur bertandang
daku siapkan bantal bulat ni


comel kan
daku punye tak la secomel ini sebab
lepas siap jadi petak pulak
haha
tapi seronok buat bantal ni
rasa nak buat banyak kali sampai jadi bulat 
almaklumlah amatur pegang mesin jahit ;D


bantal yang tak berapa bulat ni ada 5 warna
setiap warna ada dua 
total ada 10 biji bantal 
satu bantal guna setengah meter kain 

isi dalamnye fiber
lilit tepi guna tali jut untuk bunga telur gantung bertandang
tengah-tengah bantal jahit butang bungkus guna perca kain sama

niatnya nak guna untuk pelamin nanti
letak kat sudut ke kan
tak pun dalam bilik ;p
hehe
lepas majlis letak kat rumah pulak ;)

hope jadi la pelamin rekaan sendiri tu ye 
hehe

p/s ~ Cik Putih cedera lagi --" memang Tragedi Oktober la.

37 comments:

  1. Replies
    1. kte ke bantal yg comel yan?? :p hehe
      tq2 ;)

      Delete
  2. Replies
    1. saje try n error shizan..
      petak pun petak la ;P
      hehe..nak tempah ke??hehe :p

      Delete
  3. rajinnya DIY sendiri bantal tu.
    kalo sy, mmg x larat dah. huhuu~

    http://ninimohd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ssh nak cari bantal camtu nini..
      tu yg buat jugak tu ;)

      Delete
  4. camne cik putih leh tercedera pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda nak jadi awin..
      kte nk panaskan enjin, tak perasan ade gear..
      sblum tu abah guna x free gear..
      pe lg menyondol la..hehe

      Delete
    2. alahai...kesian cik putih...dugaan btl kan ;)

      Delete
    3. tula awin..
      time nk pakai duit ade je..hehe

      Delete
  5. Replies
    1. saje try n error cik mah ;)
      tapi jadi petak pulak..hehe

      Delete
  6. Replies
    1. saje try n error je dear ;)
      hehe..jgn jelly2 ye;)

      Delete
  7. kat midvalley bantal bulat tu dia jual dekat rm100 lebih jugak tau..jadilah jugak cik susu buat,ada rupa ..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula hanisah, sbb jumpe pon yg mahal..
      modal buat sendiri je rm100 tu ;)

      Delete
  8. Comel bntl tu... X sbr nk tgk diy pelamin cik susu nnt... ;)C

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tQ mila ;)
      ala..malu la dgn mila :p

      Delete
  9. Replies
    1. ehe..tQ mila ;) eh, ade dua mila kat sini :p

      Delete
  10. comelnye bantal...rajin and kreatif cik susu... :) salam kenal

    ReplyDelete
  11. kreatif la die buat bantal bolat2 mcmtu.

    ReplyDelete
  12. wah rajinnye cik susu..comel la bantal yg wane ijau tu..ngeh3..

    harap2 semua berjalan lancar ye..jgn lupe jemput nad tau..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh..sebab ada nad akak rajin la..
      pasni dh xde geng ;(

      nad wajib dtg!!

      Delete
    2. insyaallah..bukan janji tapi pasti :)

      Delete
    3. insyaallah :) hehe nak bunga telur lebih

      Delete
  13. cute.. ini dah kira kreatif + rajin.. =)

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum. ..cantik.kalau xkeberatan boleh share cara buat x?
    Brlajar kt mn ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam :)
      takde belajar pon hentam je reka-reka sendiri ;)

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...