Tuesday, October 16, 2012

Jahit manik baju melayu

  antara projek yang sedang berjalan
manik pengikat kasih ;)
ececeh
hehe



sibuk je siapkan baju abg cyg
baju daku masih di awang-awangan
dah dapat tapi rasa nak alter sikit
pastu rasa macam malas je nak jahit manik sendiri
tempah je la :p
takut tak terbuat je
semalam dah la mimpi nikah pakai baju tak siap
nightmare betul ;(

sekarang nak fokuskan siapkan bahan-bahan pelamin diy
abah dah siapkan platform
siap dengan panel lagi
beyond expectation betul
tak sabar nak tengok balik raya haji ni! :D
terharu tengok gambar paltform yang abah mms semalam
kadang-kadag rasa menyusahkan abah pulak ;(

p/s ~ oh my esok dah 17 October!

20 comments:

  1. Lagi sebulan lagi tu! Goodluck CikSusu.
    Rajinnya diaaaaaa hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula ziema..rse tak percaya je..
      nervousnye ;(

      Delete
  2. cantik jahitan..mesti cik abg bertambah syg..hihi

    ReplyDelete
  3. amboi rajinnya jahitkan manik :) nanti dah diy pelamin tunjuk tau, tak sabar nak tengok :) gud luck dear :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk tempah kedekut khadijah ;P
      insyaAllah nti kte review ek..
      hope jadi ;) tq dear ;)

      Delete
  4. sebulan je lagi...bakal bertukar status ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tula awin..rasa tak caye je ;)

      Delete
  5. rajin betull.. nanti share gambo pelamin.. nak tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ok nti kalau jadi kte share ek :p

      Delete
  6. gigih betol syu nih..tringin nak prgi majlis nti..InsyaAllah kalau dpt kad la :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..malu kte :p boleh mila, nti drop alamat ye ;)

      Delete
  7. 17 october? sebulan je lagik..tenang2..:)

    ReplyDelete
  8. rajinnyer ciksusu.. nanti tunjuk hasil sepenuhnya k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..malu la nk tunjuk fara..simple je ;)

      Delete
  9. eh rajinnya dia baju lelaki pun di beads kan. bagus2 hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. baju org rajin, baju sendiri tak sentuh lg zila -.-"

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...