Thursday, February 16, 2012

Baju resepsi Hanak dengan bunga 3D

ahad lepas dengan gigih batch Millenium 04 berkumpul di Dewan Tun Razak, Temerloh
demi meraikan wedding schoolmate Shahmi
wedding macam biasa
gebang-gebang macam biasa
cuma daku nak share gambar baju pengantin perempuan ni
Hanak ;)
1st time daku jumpe beliau
orang lain ada yang dah pernah jumpe time kenduri kawan-kawan lain

cantik sangat bajunye
banyak bunga chiffon 3D 
tudung dan veil sangat sarat dengan pearl beads
veil pulak labuh sampai ke lantai

baru masuk dewan

dari tepi
tak banyak gambar baju sebab daku nak cepat
nak singgah umah abg cyg jap ;)

memang best bro!!
owh satu lagi kan
sambil makan dengar lagu Sedetik Lebih
ingatkan dari minus one
rupanya live
sedap sangat suara abang ni
nyanyi pun sempoi je
rupa-rupanya pemenang Bintang RTM
patut la
hehe
tapi tak femes
cian kan
maybe kena masuk Vokal Bukan Sekadar Rupa Musim Kedua lak :p

p/s ~ tengah fikir nak tempah baju nikah kat mana

4 comments:

  1. alahai xde gmbr dekat sikit ke? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..xde la munna..
      nak cepat..
      nti kalau ade kte update k;)

      Delete
  2. alo...nak tgk veil dia penuh...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..cian as..kte pon kalut2 lpe nk snap..
      tp mmg labuh smpai pengapit kna pegangkan;)

      Delete

komen, jangan tak komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...